reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Jančo

Peter Jančo

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skúsený, ale aj tak skúšaný životom žijúci naplno pre desať nôh. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Neohľaduplní psíčkári a papaláši z Devína.

Peter Jančo

Neohľaduplní psíčkári a papaláši z Devína.

Včera, nakoľko bolo celkom krásne počasie, priam by som povedal, že keby vykuklo aj slniečko a nefúkalo tak silno, tak mám pocit, že ide jar, som sa vybral s rodinkou na výlet.

  • 21. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 120x
  • 23
Ide naozaj víkend?

Peter Jančo

Ide naozaj víkend?

Konečne piatok?Pred chvíľou ma tak napadlo, či ja osobne môžem považovať sobotu a nedeľu za víkend. Nakoľko si už ani nepamätám, ktorý víkend v blízkej minulosti som si naozaj vychutnal a oddýchol si. Ak teda nepočítam vianočné sviatky a to sladké ničnerobenie na chalupe, kde sa dokonca ani priateľke nechcelo ísť venčiť do lesa a 5 dní sme sa ani nepohli. Teda kúriť bolo treba, takže občas som na dvor vykukol, ale to bolo asi tak všetko. No ale o tomto som nechcel.

  • 18. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 418x
  • 4
Za kultúrou

Peter Jančo

Za kultúrou

Ako “ne”íst na kultúru. Mám našťastie ešte stále oboch rodičov. A konečne sa asi po piatich rokoch rozhodli ist do divadla. Keď nerátam moje chabé pokusy zobrať ich so mnou do kina alebo aspoň na nejakú tu prechádzku do centra, kde boli tiež naposledy, keď som mal asi pat rokov.

  • 15. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 507x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu